Splošno.
Pakete dostavljamo preko DPD in Pošte Slovenije, ki pakete večinoma dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če se ob dostavi ne nahajate na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši pošti.Artikle lahko prevzamete tudi osebno na našem sedežu podjetja Srebrniče 1, 8000 Novo mesto.
Ikona prikazuje brezplačno dostavo artikla.
Zaloga in odprema
Artikli naročeni na Vsegrad, bodo odposlani v najkrajšem možnem času. Če so na zalogi v centralnem skladišču, običajno še isti dan.
Če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču in je bilo naročilo oddano in potrjeno najkasneje do 11. ure, paket odpošljemo še isti dan. Prav tako veljajo isti pogoji za osebni prevzem, ki je predvidoma možen po 15. uri na sedežu podjetja Srebrniče 1, 8000 Novo mesto. Takoj ko bo artikel pripravljen na osebni prevzem Vas bomo o tem tudi obvestili.
STROŠKI DOSTAVE
Za manjša naročila 4,50€, Večji predmeti 8€, Kamado BONO žari 10-20€ odvisno od teže.
BREZPLAČNA DOSTAVA
Nekateri artikli imajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno z ikono. V primeru, da poleg artikla z brezplačno dostavo naročite še druge artikle in izberete odpremo naročila hkrati, je dostava še vedno brezplačna.
DOSTAVA PAKETOV KAMORKOLI PO SLOVENIJI
Naša dostavna služba pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj račun lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi lahko kasneje izbirate pri oddaji naročila.
Če ste pri oddaji naročila za način plačila izbrali plačilo po povzetju, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine.
Če Vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnji prevzem.
DOBAVNI ROKI
O spremembah dobavnih rokov vas bomo preko elektronske pošte ali telefona sproti obveščali. Če vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam to lahko sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Zaradi različnih ali spremenjenih rokov dobave artiklov je naročilo možno razdeliti na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. Tudi o tem boste obveščeni preko elektronske pošte ali telefona.
Pri delni dobavi vam bomo naprej odposlali artikle, ki so na zalogi oz delno na zalogi, ostale pa, ko bodo na voljo. Stroške dostave se zaračuna samo za za prvo pošiljko, stroške vseh kasnejših pošiljk pa bomo nosili mi. Če se naveličate čakanja, nam lahko to sporočite in manjkajoči artikel bomo odstranili iz naročila.
Za artikle, ki imajo označeno ni na zalogi, je potrebno poslati povpraševanje in v najkrajšem možnem času vam bomo javili dobavni rok in preverili ceno.
Za dostavo poskrbi DHL, ki pakete dostavi večinoma naslednji delovni dan od odpreme, oziroma najkasneje v roku treh delovnih dni. Ko bomo pošiljko odpremili, vas bomo o tem tudi obvestili preko elektronske pošte.
Za vse dodatne informacije smo dosegljivi na +38641618329 ali preko elektronske pošte.
KAKO RAVNATI V PRIMERU POŠKODOVANIH POŠILJK
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate sprožiti postopek odškodnine pri DPDju ali Poštni Slovenije odvisno od izbrane dostave.
NAČIN PLAČILA
NA VOLJO SO VAM NASLEDNJI NAČINI PLAČILA
- z gotovino ob osebnem prevzemu,
- z gotovino ob plačilu po povzetju
- z nakazilom na račun podjetja Vsegrad Nm d.o.o. (po ponudbi/predračunu)